- 190 – 220 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme studenta/studentku/absolventa s elánem a schopností nadchnout posluchače (enthusiastic attitude) pro tvorbu jednoduchých propagačních materiálů – propagačních videí. Znalost práce s tvorbou videa je pro Vás výhodou, nikoli však podmínkou. Pokud máte chytrý mobilní telefon a sebevědomý a poutavý projev, splňujete 80 % našich požadavků, dále je pro nás důležitá Vaše spolehlivost, vlastní kreativita, dobrá znalost českého jazyka a spisovný projev. Jaká videa budete vytvářet? Jsme agentura pořádající společenské akce a setkání v Praze a pro náš facebookový a instagramový profil a YouTube kanál potřebujeme vytvářet krátký propagační video obsah a aktuality z našich pravidelně pořádaných akcí. Obsahem videa bude například krátké (délka do 1 minuty), ale poutavé upozornění na naši nacházející akci.
Co nabízíme:
Nabízíme práci z domova a ve volném čase, uplatnění vlastní kreativity a dobré finanční ohodnocení.
Není třeba zasílat CV, nejlepší referencí bude již nějaké vaše vlastní video na Youtube nebo Facebooku, pokud video nemáte, zkuste ho vytvořit a poslat nám jej. Pokud budete video vytvářet, krátce představte sami sebe (video délky max. 30 vteřin).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.