- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Přihlaste se nebo registrujte k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.
V Křivoklátě najdete pestré pracovní příležitosti zejména v oblasti služeb a cestovního ruchu, pohostinství, maloobchodu a údržby. Běžné jsou pozice pro recepci, kuchaře, servírky, pokladní, údržbáře nebo skladníky, stejně jako nabídky pro řemeslníky, stavební dělníky a sezónní pracovníky. Pokud hledáte práci v Křivoklát, narazíte tu na různorodé pracovní nabídky od brigád po stabilní zaměstnání.
Křivoklát je městečko obklopené zelení, kde je klidné tempo života a silná komunitní atmosféra. Prostorem dominují lesy a řeka, které nabízejí možnost aktivního odpočinku po práci, místní obchody a služby zajišťují běžné potřeby a dojíždění do větších center je dostupné. To dělá z místa pohodlnou volbu pro ty, kdo chtějí kombinovat pracovní nasazení s kvalitním volným časem.
Z profesního pohledu má Křivoklát význam především jako centrum regionálních služeb, turistiky a lesního hospodářství, které generují stabilní poptávku po pracovních místech. Rovněž se tu objevuje poptávka po logistice, drobné výrobě a administrativě, takže pracovní nabídky jsou vhodné pro široké spektrum odborností. Pro uchazeče o zaměstnání představuje oblast zajímavé pracovní příležitosti i prostor pro kariérní růst v místním i regionálním měřítku.
Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, prodavač / prodavačka nebo máte zájem o profesi dělník / dělnice? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!
Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, Vršovice, Praha, Žižkov, Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.
Pracovník bezpečnostní služby je odborník, který se specializuje na prevenci pracovních úrazů, ochranu zdraví zaměstnanců a dodržování předpisů v oblasti bezpečnosti práce. Jejich hlavním cílem je zajistit, aby pracovní prostředí bylo bezpečné a zdravé pro zaměstnance, a pomoci zaměstnavatelům dodržovat zákony a předpisy týkající se pracovní bezpečnosti.
Mnoho pracovních míst vyžaduje minimálně středoškolské vzdělání, ale některé pozice mohou vyžadovat bakalářský titul v oboru bezpečnosti, inženýrství nebo příbuzném oboru. Existuje několik různých profesionálních certifikací v oblasti bezpečnosti práce, které mohou být vyžadovány nebo preferovány zaměstnavateli. Některé z nich zahrnují Certified Safety Professional (CSP) nebo Certified Industrial Hygienist (CIH). Pracovníci bezpečnostní služby by měli mít dobré znalosti právních předpisů a předpisů týkajících se bezpečnosti práce a mít schopnost je aplikovat v praxi. Některé pozice mohou vyžadovat určité množství praxe v oblasti bezpečnosti práce nebo souvisejícího odvětví.
Pracovník bezpečnostní služby by měl mít přístup k různým bezpečnostním pomůckám, jako jsou rukavice, ochranné brýle, roušky nebo respirátory a záchranné vesty, které ho ochrání před nebezpečnými látkami nebo situacemi. Vybavení jako teploměry, měřiče hlučnosti, měřiče rychlosti větru a další měřicí přístroje jsou užitečné pro monitorování různých parametrů prostředí a identifikaci potenciálních rizik. Měl by být vybaven základními prostředky první pomoci, jako jsou obvazy, náplasti, dezinfekce a další vybavení, které může být nezbytné v případě úrazů.
Pracovníci bezpečnostní služby mohou pracovat ve velkých průmyslových a výrobních firmách, kde existuje mnoho potenciálních rizik a bezpečnostních problémů. Ve stavebnictví je zvýšené riziko pracovních úrazů a pracovníci bezpečnostní služby mohou pracovat na staveništích, aby zajišťovali dodržování bezpečnostních předpisů. V dopravě, například u dopravních společností, mohou pracovníci dohlížet na bezpečnost přepravy a provozu. V každé organizaci, včetně kancelářského prostředí, může být třeba profesionálů k monitorování bezpečnostních postupů a dodržování předpisů. Někteří pracovníci bezpečnostní služby mohou pracovat jako nezávislí konzultanti nebo ve výzkumných organizacích, které se zabývají otázkami bezpečnosti práce.
Odborníci se starají o ochranu a bezpečnost zaměstnanců. Tím, že pomáhají minimalizovat rizika pracovních úrazů a nemocí z povolání, mají příležitost pomáhat lidem udržet se zdravými a chránit jejich životy. Také často spolupracují s různými odděleními a zaměstnanci, což vyžaduje dobré komunikační dovednosti a týmovou práci. Pro některé lidi může být spolupráce s různými lidmi motivující a bavit je pracovat v takovém prostředí. V neposlední řadě mohou přispět ke změně a zlepšení pracovního prostředí. Vidět, jak jejich snahy vedou ke konkrétním výsledkům a zlepšení životů zaměstnanců, může být pro ně velmi uspokojující.
Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?