- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 4-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Mzdové ohodnocení: 27.000,– Kč až 30.000,– Kč (dle kvalifikace) – po zapracování navýšení (dobrou práci a ochotu umíme ocenit). Pracovní doba: Po-Pá 6:00–14:30 h (výjimečně odpolední směna či víkendový přesčas s příplatkem). Náplň práce: příjem a výdej skladového materiálu v souladu s přijímacími doklady a výdejkami, balení zboží na paletách a jeho vydávání k expedici, vedení skladové agendy v informačním systému (zaučíme) a další běžné skladové operace, práce s vysokozdvižným vozíkem na denní bázi. Požadujeme: pečlivý, zodpovědný a samostatný člověk schopný flexibilně reagovat při plnění různých úkolů v průběhu dne, nutný řidičský průkaz sk. B (řidičský průkaz sk. C výhodou), předchozí zkušenosti výhodou, běžná uživatelská znalost digitálních technologií. Nabízíme: v případě zájmu je prostor o Váš pracovní rozvoj a učení se, školení obsluhy VZV zajistíme, 20 dnů dovolené + 2 dny sick days, zázemí stabilního zaměstnavatele v regionu, jsme rodinná společnost zakládající se na přátelském kolektivu, respektu ke kolegům a vyvažování pracovního a osobního života, příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu, zdraví a rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění, čtvrtletní odměny, dar k narozeninám. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 7:00–15:00 h, pí. Hájková na tel. č. 604206988 či pí. Bláhová na tel. č. zobrazit tel. číslo ) anebo e-mailem (zaslat životopis na e-mail e-mail přes či ).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.