- 32 560 Kč
- Plný úvazek
Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti se šedesátiletou tradicí? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici odborný prodavač/odborná prodavačka pro firemní prodejnu v Českých Budějovicích.
Co Vás čeká: hlavní náplní Vaší práce bude prodej zahradní techniky, náhradních dílů, nářadí a dalšího doplňkového sortimentu. Budete komunikovat se zákazníkem, připravovat zboží pro prodej a řešit případné reklamace. Součástí Vaší práce bude také práce s pokladnou, organizace skladovacích prostor, příjem a výdej zboží, evidence příslušné dokumentace a účast na inventurách. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Jak si Vás představujeme: týmový hráč s chutí do práce a ochotou učit se nové věci; aktivní, komunikativní a samostatná osobnost s prozákaznickou orientací; minimálně střední odborné vzdělání (technický nebo zemědělský obor výhodou); základní znalost práce s PC; předchozí praxe v zákaznickém servisu a zkušenosti s fakturací a skladovou evidencí jsou pro Vás výhodou.
Práce, která na Vás čeká, je v čistém prostředí firemní prodejny. K dispozici máme zaměstnanecké parkoviště.
Co vám můžeme nabídnout: stabilní zaměstnání, pohodové kolegy, příjemné pracovní prostředí; měsíční odměny; 13. mzdu; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců; příspěvek na svatbu; příspěvek při narození dítěte; dotované stravování v prostorách zaměstnavatele; zvýhodněný telefonní tarif; věrnostní odměny dle odpracovaných let; odměny dle životních jubileí; 5 týdnů dovolené; pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme. Telefonický kontakt možný od pondělí do pátku v době 8:00–15:00 hodin.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.