- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
AGROZET České Budějovice, a.s. je přední česká firma s více než 60letou tradicí, specializující se na prodej a servis zemědělské techniky. Nabízí široký sortiment strojů, náhradních dílů a technických řešení pro zemědělce. Jejich zaměření na kvalitu a spolehlivost je dělá lídrem na českém trhu v oblasti zemědělské techniky.
Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti se šedesátiletou tradicí? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici odborný prodavač/odborná prodavačka pro firemní prodejnu v Českých Budějovicích.
Co Vás čeká: hlavní náplní Vaší práce bude prodej zahradní techniky, náhradních dílů, nářadí a dalšího doplňkového sortimentu. Budete komunikovat se zákazníkem, připravovat zboží pro prodej a řešit případné reklamace. Součástí Vaší práce bude také práce s pokladnou, organizace skladovacích prostor, příjem a výdej zboží, evidence příslušné dokumentace a účast na inventurách. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Jak si Vás představujeme: týmový hráč s chutí do práce a ochotou učit se nové věci; aktivní, komunikativní a samostatná osobnost s prozákaznickou orientací; minimálně střední odborné vzdělání (technický nebo zemědělský obor výhodou); základní znalost práce s PC; předchozí praxe v zákaznickém servisu a zkušenosti s fakturací a skladovou evidencí jsou pro Vás výhodou.
Práce, která na Vás čeká, je v čistém prostředí firemní prodejny. K dispozici máme zaměstnanecké parkoviště.
Co vám můžeme nabídnout: stabilní zaměstnání, pohodové kolegy, příjemné pracovní prostředí; měsíční odměny; 13. mzdu; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců; příspěvek na svatbu; příspěvek při narození dítěte; dotované stravování v prostorách zaměstnavatele; zvýhodněný telefonní tarif; věrnostní odměny dle odpracovaných let; odměny dle životních jubileí; 5 týdnů dovolené; pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme. Telefonický kontakt možný od pondělí do pátku v době 8:00–15:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?