- Ústí nad Labem
- Krajské ředitelství policie Ústeckého…
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Požadavky:
- " minimální stupeň vzdělání: úplné střední s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo VŠ v bakalářském studijním programu – obor stavebnictví výhodou,
- " znalost legislativy (zejména stavební zákon, správní řád),
- " orientace v projektové dokumentaci výhodou,
- " orientace v programu KROS výhodou,
- " komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost,
- " řidičský průkaz skupiny B podmínkou,
- " trestní bezúhonnost.
- Hlavní náplň pracovní činnosti
- " zajišťování přípravy investičních akcí v souladu s věcnými, časovými a finančními podmínkami o účasti státního rozpočtu na financování akcí programů reprodukce majetku pro příslušný rok,
- " zpracování investičních záměrů podle zadání, registrace akce, způsob financování vedený v EDS/SMVS apod.
- " zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s účastníky řízení v souvislosti se žádostí o stavební povolení (následně zajištění kolaudačního řízení)
- " zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, podílí se na výběru a koordinaci dodavatelů a jiných účastníků stavby, zabezpečuje přebírání prací, přípravu, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání,
- " zabezpečuje podklady pro výběrová řízení investičních akcí po věcné stránce.
Nabízíme:
- " zajímavou a různorodou práci v oblasti stavebních a případně strojních investic,
- " stabilní zázemí organizační složky státu,
- " pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- " pružnou pracovní dobu (týdenní základní pracovní doba 40 hodin)
- " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
- " program benefitů (příspěvek na stravování – Gastropass card, penzijní připojištění)
- " platové zařazení v 10. platové třídě (rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě: od 23.390,– Kč do 34.370,– Kč, podle započitatelné praxe) + možnost osobního příplatku po zapracování.
- Doklady, které uchazeč doloží
- " strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu,
- " kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- " výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců),
- " dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: zobrazit tel. číslo , plk. Ing. Tereza Burianová a dotazy k náplni pracovní činnosti směřujte na tel.: zobrazit tel. číslo nebo zobrazit tel. číslo plk. Ing. Eva Mendlová.
Výše uvedené doklady doručte do 18.01.2024 na adresu
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Oddělení personální a PaM
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem
nebo emailem na adresu: e-mail přes nebo