- 35 000 Kč
- Plný úvazek
PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH – PEČOVATELKA
Kvalifikační požadavky:
Vzdělání základní, střední s výučním listem nebo střední maturitou:
. základní vzdělání, střední vzdělání, střední vzdělání s výučním listem, střední
vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání a absolvování akreditovaného
kvalifikačního kurzu
. absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u fyzických osob,
které získaly podle zvláštního právního předpisu způsobilost k výkonu
zdravotnického povolání v oboru ošetřovatelství
Osobnostní předpoklady :
. bezúhonnost, zdravotní způsobilost,
. schopnost pracovat samostatně,
. schopnost jednat s lidmi, schopnost empatie,
. schopnost a ochota vzdělávat se,
. schopnost práce v týmu,
. kladný vztah k problematice práce se seniory a zdravotně postiženými lidmi
. samostatnost v rozhodování, zodpovědnost, psychická stabilita i v krizových
situacích, schopnost flexibilně a rozvážně jednat v nečekaných situacích,
Požadované znalosti a dovednosti:
. orientace v problematice poskytování sociálních služeb výhodou
. samostatná práce na PC (Word, internet),
. řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Platové zařazení: 6. platová třída
Náležitosti přihlášky:
. jméno, příjmení a titul uchazeče
. datum a místo narození uchazeče
. státní příslušnost uchazeče
. místo trvalého pobytu uchazeče
. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu
. datum a podpis uchazeče
Uchazeč připojí k přihlášce:
. motivační dopis
. výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků obdobný doklad
. kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemné přihlášky je možné podat:
. písemně na adresu
Pečovatelská služba Vrchlabí,
Pražská 1343
543 01 Vrchlabí,
. osobně na stejnou adresu
. elektronicky na adresu e-mail přes
nejpozději do 15.2.2017
Předpokládaný nástup: 01.03.2017, nebo dle dohody
Pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 20.2.2017.
Pečovatelská služba si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, nebo výběrové řízení
zrušit.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.