- 26 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
OBCHODNÍ REFERENT/KA – VHODNÉ I PRO OZZ
Nástup možný ihned.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ ideálně ekonomického/technického směru. Aktivní znalost anglického jazyka (každodenní komunikace), další jazyky výhodou. Znalost práce na PC (MS Office, Email, internet). Aktivní přístup, dobré organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost. Odolnost vůči stresu. Praxe na podobné pozici výhodou, ne však podmínkou.
NÁPLŇ PRÁCE: Komplexní péče o svěřené zákazníky a prohlubování spolupráce s nimi. Řešení různých zákaznických požadavků, příjem a zadávání objednávek, zpracování poptávek, příprava nabídek, řešení reklamací, cenové jednání, fakturace a jiné. Aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti (výroba, nákup, kvalita, plánování). Práce v Informačním systému KARA. Účast na technických jednáních a telekonferencích se zákazníky. Pravidelný reporting obchodnímu řediteli a vedení společnosti.
NABÍZÍME: Práci v ryze české, soukromé, rodinné společnosti. Odpovídající mzdové ohodnocení. 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna (sick days). Systém Caffeterie (až 12 000 Kč ročně). Pružnou pracovní dobu. Roční odměny. Mimořádné odměny. Příspěvky k životnímu jubileu. Přátelský kolektiv.
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Alexandra Šinkmajerová, DiS; tel.: zobrazit tel. číslo v době od 7:00 do 17:00, nebo emailem na adresu: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.