- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro seniory
OBCHODNÍ REFERENT/KA – VHODNÉ I PRO OZZ
Nástup možný ihned.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ ideálně ekonomického/technického směru. Aktivní znalost anglického jazyka (každodenní komunikace), další jazyky výhodou. Znalost práce na PC (MS Office, Email, internet). Aktivní přístup, dobré organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost. Odolnost vůči stresu. Praxe na podobné pozici výhodou, ne však podmínkou.
NÁPLŇ PRÁCE: Komplexní péče o svěřené zákazníky a prohlubování spolupráce s nimi. Řešení různých zákaznických požadavků, příjem a zadávání objednávek, zpracování poptávek, příprava nabídek, řešení reklamací, cenové jednání, fakturace a jiné. Aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnosti (výroba, nákup, kvalita, plánování). Práce v Informačním systému KARA. Účast na technických jednáních a telekonferencích se zákazníky. Pravidelný reporting obchodnímu řediteli a vedení společnosti.
NABÍZÍME: Práci v ryze české, soukromé, rodinné společnosti. Odpovídající mzdové ohodnocení. 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna (sick days). Systém Caffeterie (až 12 000 Kč ročně). Pružnou pracovní dobu. Roční odměny. Mimořádné odměny. Příspěvky k životnímu jubileu. Přátelský kolektiv.
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Alexandra Šinkmajerová, DiS; tel.: zobrazit tel. číslo v době od 7:00 do 17:00, nebo emailem na adresu: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?