- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Pekařská 6, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Mzdové ohodnocení: základní rozpětí 25.080,– Kč až 29.920,– Kč (liší se u pracovníků v sociálních službách a sociálních pracovníků). Náplň práce: terénní sociální práce s rozličnými cílovými skupinami v jejich přirozeném prostředí (osoby užívající návykové látky, osoby bez přístřeší, osoby poskytující placené sexuální služby, lidé žijící v sociálně vyloučených lokalitách, marginální skupiny lidí), aktivní vyhledávání cílových skupin, spolupráce s návaznými službami a institucemi, vedení příslušné klientské dokumentace, metodická a koncepční činnost. Požadujeme: věk min. 21 let, trestní bezúhonnost, min. SŠ vzdělání s maturitou, řidičský průkaz sk. B, autentické a nehodnotící jednání bez předsudků vzhledem k cílové skupině, schopnost samostatné práce i práce v týmu, schopnost sebereflexe, dobré komunikační vlastnosti, praxe výhodou, vzdělání v oboru není podmínkou (kurz pracovníků v sociálních službách lze absolvovat po nástupu). Nabízíme: 200 hodin týdně (25 dní), pravidelná týmová supervize, možnost individuální supervize, práce v zavedené a rozvíjející se organizaci, možnost dalšího odborného rozvoje a profesního růstu. Kontakt pro zájemce: nezbytnou podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání následujících dokumentů (tj. strukturovaný životopis, motivační dopis); své životopisy a motivační dopisy zasílejte na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo .
; v případě potřeby kontaktujte vedoucího služby Romana Glasera, DiS. na telefonním čísleOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?