- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Mzdové ohodnocení: výše nástupní hrubé mzdy včetně pohyblivé složky v rozmezí 23.500,– Kč až 28.000,– Kč (po zapracování navýšení). Pracovní doba: možná dohoda o části pružné pracovní doby (standardní pracovní doba 7:00–15:30 h). Náplň práce: péče o stávající zahraniční zakázníky, vedení obchodní agendy (příjem poptávek, kalkulace, vytváření nabídek, zavádění zakázek), práce s interním informačním systémem, aktivní kontakt s klientem v rámci realizace zakázek a spolupráce na vyhledávání a získávání nových zákazníků na tuzemském trhu, objednávání kooperací, zajištění realizace zakázek (včetně expedice), fakturace, úzká spolupráce s ostatními členy obchodního oddělení (oddělení výroby a skladu). Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost NJ a AJ výhodou, výborné obchodní dovednosti, komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilita, zodpovědnost za odvedenou práci, schopnost organizovat si práci, schopnost týmové spolupráce, uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook). Nabízíme: zázemí stabnilního zaměstnavatele v regionu, jsme rodinná společnost, zakládáme si na přátelském kolektivu, vzájemném respektu a vyvážení pracovního a osobního života, vycházíme si vstříc, Vaši služebně starší kolegové Vás povedou při zaučování do polygrafické výroby, máme připraven adaptační program, variabilita pracovní náplně (nejde o každodenní rutinu, naopak jde o variabilní pracovní činnost), budete u nás mít možnost podílet se na vytváření kreativních tiskovin (je to krásná práce, pod rukama nám vznikají knihy, časopisy, letáky, plakáty a mnoho dalších tiskovin), po uplynutí zkušební doby nabízíme jako benefit možnost získání řidičského průkazu sk. B, podpoříme a finančně oceníme, pokud se chcete v práci posouvat a růst (jsme neustále se vyvíjející společnost a chceme, aby i naši zaměstnanci chtěli jít stále dál), oceňujeme nápady a návrhy na zlepšení a ty dobré realizujeme, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport, zdraví, kulturu a rekreaci, jazykové kurzy, nabídka dalších kurzů pro osobní a profesionální rozvoj, mimořádné odměny, prémie z výkonu společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?