Asistent/ka velkoobchodního oddělení

Příbram
28.000 – 38.000 Kč
Smluvní vztah

Pozice: asistent/ka velkoobchodního oddělení
Místo vhodné i pro OZP.

  • podpora obchodního zástupce „back office“ (přidělení dlouholeté klientely) – komunikační schopnosti
  • řešení potřeb klientů a poskytování poradenství a služeb na míru
  • každodenní kontakt s klientem z řad firem různých velikostí napříč všemi odvětvími (telefon, e-mail)
  • zpracování cenových nabídek (Word, Excel, Adobe Acrobat – požadujeme středně pokročilou znalost)
  • procesování objednávek (příjem, revize, sledování, kontrola, expedice)
  • skladové hospodářství (hledání sortimentu, tvorba dodacích listů, evidence obchodních partnerů)
  • aktivní práce s internetem (samostatnost)
  • psaní všemi deseti
  • pečlivost, zodpovědnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, schopnost organizace práce

Zaměstnanecké výhody:

  • mimořádné roční odměny, příspěvek na stravování
  • po 1 roce příspěvek na dovolenou
  • po 2 letech trvání pracovního poměru 1 týden dovolené navíc
  • MultiSport karta

Nástup možný ihned na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení.
Mzda: 28 000,– až 38 000,– Kč
Kontakt:Červenková Michaela, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
První kontakt e-mailem.
Místo výkonu práce:Jindřich Tomášek provozovna Brodská TOMIS, Brodská č.p. 654,
Příbram V-Zdaboř

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu určitou
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT