- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Co vás čeká
Komplexní zajištění zakázek v oblasti kuchyní od prvotního kontaktu se zákazníkem na vzorkovně přes výběr vhodného typu
kuchyně, zpracování grafického 3D návrhu a dispozičního řešení kuchyně, vypracování cenové nabídky, objednání kuchyně,
až po prodej dané zakázky, včetně zajištění zaměření kuchyně a montáže ve spolupráci s externí montážní firmou
Odborné poradenství zákazníkům v sortimentu kuchyní a dalšího kuchyňského vybavení
Komunikace s kolegy napříč firmou a dodavateli
Administrativní a organizační úlohy
Zpracování dotazů ze strany zákazníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
zkušenosti z obchodu, pozitivní přístup k obchodu a orientaci na zákazníka
znalost práce na PC, zkušenost s grafickými programy
vstřícnost a příjemné vystupování
ochotu učit se novým věcem a neustále si prohlubovat znalosti v oboru
zájem o design, vybavení kuchyní
umět si svou práci efektivně rozvrhnout
spolehlivost a časovou flexibilitu
Výhodou bude, pokud budete umět
odbornou praxi v prodeji kuchyní
znalost kuchyňského vybavení a spotřebičů
Co vám můžeme nabídnout
zajímavou práci v silné a stabilní společnosti na českém trhu
znalost sortimentu je v našem oboru klíčová, zajistíme úvodní zaškolení a následné pravidelné školení sortimentu, novinek i
zákaznického servisu
motivující platové ohodnocení
zvýhodněné ceny našeho sortimentu pro zaměstnance
jiné zaměstnanecké benefity
práci v moderním pracovním prostředí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?