- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
VEDOUCÍ PRODEJNY
POŽADUJEME: Hledáme ideálně středoškoláka se zaměřením na elektro nebo praxí na obdobné pozici, potřebná je pro nás znalost a orientace ve svítidlech a elektroinstalačním materiálu se zaměřením především na silnoproud a dovednost na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou), vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho, kde je přirozeným leaderem a je zodpovědný a časově flexibilní a má dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti, oceníme Vaši chuť se něco naučit a také učit nás, nutností je řidičský průkaz sk. B.
NÁPLŇ PRÁCE: Hlavní náplní práce bude komplexně řídit chod maloobchodní prodejny s elektroinstalačním materiálem a svítidly a starat se o veškerou agentu spojenou s řízením a vedením celé prodejny, vedení pracovního kolektivu prodejny, aktivní komunikace s klienty a vyhledávání nových obchodních příležitostí, tvorba cenové nabídky a zpracování obchodní zakázky od A-Z, součástí práce také bude úzká spolupráce s manažerem prodejen, nákupním, obchodním a marketingovým oddělením.
NABÍZÍME: Na začátku spolupráce Vám vše potřebné vysvětlí a ukáží zkušení kolegové, NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 20.000,– Kč (10 tis. po odpracovaných 6-ti měsících, zbylých 10 tis. po odpracovaných 12-ti měsících ), práci v perspektivní a stabilní společnosti s působnosti po celé ČR, smlouvu na HPP při nástupu, čím šikovnější budete, tím vyšší budou Vaše prémie, pravidelné školení, stravenky v hodnotě 130 kč (příspěvek zaměstnavatele 55 %) po zkušební době, příspěvek na penzijní pojištění, zaměstnanecké slevy na firemní produkty, a v neposlední řadě Vás čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky v pracovní dny od 07:00 do 14:00 hod paní Bc. Adéla Klimpar, tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mail: e-mail přes
ov. 3.6.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.