- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Hledáme komunikativní spolupracovníky na pozici Asistent/ka do obchodních center.
Jedná se zejména o propagaci výrobků zahraničních firem, jejich prezentaci zákazníkům obchodních center, rozdávání letáků a reklamního materiálu.
Pracovní doba je od 8.00 hod, do zhruba 18.00 hod. Pracovní dny se sjednávají dle možností, avšak je nutné pracovat minimálně 2–3 dny v týdnu.(po-ne)
Požadujeme komunikativnost, příjemný vzhled, profesionální vystupování, ochotu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu a věk alespoň 17 let.
Nabízíme vysoké finanční ohodnocení – mzda až 120 Kč/hod. + bonusy, zázemí stabilní společnosti, zaškolení na náklady firmy, mladý a dynamický kolektiv, flexibilní plánování pracovních dní.
Práce na dohodu o provedení práce a po zapracování možnost pracovat na hlavní pracovní poměr.
V případě zájmu zasílejte své životopisy společně s fotografií nejpozději do 31.3.2017

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.