- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Hledáme pracovníky/ce na administrativní výpomoc do spediční firmy s místem výkonu práce v Měníně. Nástup možný ihned.
Jednalo by se o brigádu do konce roku 2016
Pracovní doba:
PO-PÁ, ranní směna 5:30–13:30 až 14:00, odpolední směna 10:00–18:00 ( v sezoně 12:00–20:00)
Vážní zájemci nás mohou navštívit ihned na adrese: Křenová 60 (tram. 8, 9, 10, zastávka Masná) budova Papíren, 3. patro. Nebo nás kontaktujte na tel. čísle 602 385 151 602 695 835 nebo stlačte tlačítko Odpověď. Vždy uvádějte o jakou pozici máte zájem, nutné přiložit Váš profesní životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.