- 180 – 200 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Fitbrokers, s.r.o. je mladá, ale zavedená a dynamicky se rozvíjející společnost, která se profiluje jako brokerpool (servisní organizace) pro hypoteční makléře, finanční poradce, poradenské skupiny i finančně poradenské společnosti. Poskytujeme široké portfólio produktů, metodickou podporu pro každou produktovou oblast, nástroje zjednodušující život poradce, férové provizní nastavení vč. vypořádání, hlídání legislativních požadavků a vzdělávací akce. Do všeho dáváme lidský osobní přístup, abychom poskytli takový servis, jaký bychom si sami jako poradci přáli mít.
Chcete pracovat ve světě financí? Pokud ano, tak právě vás hledáme. Naučíme vás vše od základu. Zjistíte, jak funguje brokerpoolová organizace, nahlédnete za oponu sjednávání finančních produktů, naučíte se vyjednávat s lidmi a zároveň se můžete podílet na budování silného brandu.
Co od Vás očekáváme?
Minimálně středoškolské vzdělání.
Znalost balíčku MS office.
Výborný mluvený a psaný projev.
Samostatnost, spolehlivost a přemýšlení v souvislostech.
Pečlivost a perfektní pořádek ve všech věcech.
Vyjednávací schopnosti.
Drive – když se něco nepodaří, nevzdávat se a zkusit to znovu.
Jaká bude náplň Vaší práce?
Zajištění organizačních činností.
Práce s interními systémy.
Komunikace s klienty, manažery/poradci a finančními institucemi.
Dotahování zadaných úkolů do cíle.
Vyhledávání obchodních příležitostí.
Možnost podílet se na pořádání školení a jiných akcí.
Co Vám za dobře odvedenou práci nabízíme?
Možnost práce také na DPP, případně ŽL.
Zázemí stabilní společnosti.
Mladý a přátelský kolektiv.
Odpovídající finanční ohodnocení
Bonusy za odvedenou práci.
Možnost dalšího kariérního rozvoje.
Flexibilní pracovní doba.
Možnost občasné práce z domu.
Neformální firemní kultura.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?