- 195 – 220 Kč / hod
- Brigáda
Fitbrokers, s.r.o. je mladá, ale zavedená a dynamicky se rozvíjející společnost, která se profiluje jako brokerpool (servisní organizace) pro hypoteční makléře, finanční poradce, poradenské skupiny i finančně poradenské společnosti. Poskytujeme široké portfólio produktů, metodickou podporu pro každou produktovou oblast, nástroje zjednodušující život poradce, férové provizní nastavení vč. vypořádání, hlídání legislativních požadavků a vzdělávací akce. Do všeho dáváme lidský osobní přístup, abychom poskytli takový servis, jaký bychom si sami jako poradci přáli mít.
Chcete pracovat ve světě financí? Pokud ano, tak právě vás hledáme. Naučíme vás vše od základu. Zjistíte, jak funguje brokerpoolová organizace, nahlédnete za oponu sjednávání finančních produktů, naučíte se vyjednávat s lidmi a zároveň se můžete podílet na budování silného brandu.
Co od Vás očekáváme?
Minimálně středoškolské vzdělání.
Znalost balíčku MS office.
Výborný mluvený a psaný projev.
Samostatnost, spolehlivost a přemýšlení v souvislostech.
Pečlivost a perfektní pořádek ve všech věcech.
Vyjednávací schopnosti.
Drive – když se něco nepodaří, nevzdávat se a zkusit to znovu.
Jaká bude náplň Vaší práce?
Zajištění organizačních činností.
Práce s interními systémy.
Komunikace s klienty, manažery/poradci a finančními institucemi.
Dotahování zadaných úkolů do cíle.
Vyhledávání obchodních příležitostí.
Možnost podílet se na pořádání školení a jiných akcí.
Co Vám za dobře odvedenou práci nabízíme?
Možnost práce také na DPP, případně ŽL.
Zázemí stabilní společnosti.
Mladý a přátelský kolektiv.
Odpovídající finanční ohodnocení
Bonusy za odvedenou práci.
Možnost dalšího kariérního rozvoje.
Flexibilní pracovní doba.
Možnost občasné práce z domu.
Neformální firemní kultura.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.