Volná brigáda ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

SALES SUPPORT, alespoň 25 hod/týden, 14-24 000 Kč/měsíc

Pracovní poměr brigády
Lokalita Praha
Odměna 14.000 – 24.000 Kč / měsíc

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Jste student/ka VŠ a ovládáte Aj i MS Office na dobré úrovni. Máte analytické myšlení, příjemné vystupování a zvládnete komunikaci s vysoce postavenými managery a zákazníky? V současné době obsazujeme pozici SALES SUPPORT alespoň na 25 hod/týden. Náplň práce: - administrativní podpora IT Sales oddělení - příprava kalkulací a cenových návrhů pro zákazníky - tvorba objednávek - komunikace se zákazníky a dodavateli - monitoring a kontrola harmonogramu probíhajících aktivit - kontrola interních procesů - reporting Pracovní doba: 25 - 40hod/týden (dlouhodobá spolupráce) Nástup: ihned Lokalita: Praha 4 (v blízkosti metra Chodov) Mzda: 14 000 Kč/měs (při úvazku 25 hod/týden), až 24 000 Kč/měs (při úvazku 40hod/týden) POŽADAVKY: - SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru) - odpovídající administrativní praxe - pokročilá znalost anglického jazyka nutností (každodenní komunikace s cizinci) - pokročilá znalost MS Office - přesnost, orientace na detail - znalost IT terminologie výhodou - komunikační dovednosti - spolehlivost - týmový hráč BENEFITY: - příspěvek na stravování - využití AJ - možnost flexibilní pracovní doby - moderní pracovní prostředí mezinárodní společnosti
Zobrazit výpis brigád
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno

Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.

administrativní AJ benefit benefity cizinci den doba ekonom flexibilní harmonogram HR Chodov interní IT komunikace manager měsíc mezinárodní možnost mzda náplň práce Office podpora práce pracovní pracovní doba pracovní prostředí Praha praxe prostředí příspěvek reporting SOU společnost společnosti spolupráce stravování týden vzdělání znalost administrativní podpora anglické doby dovednost jazyk komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kontrola lokalita myšlení náplň národní oddělení PR pracovní doby proces procesů příjemné příprava report stav student terminologie tvorba tým zákazník

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena