Volná brigáda ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

EXPENSE ADMINISTRATOR for part time, 12h/week

Pracovní poměr brigády
Lokalita Praha

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Do you like to work in Excel and want to learn more from administration? Do you want to work in an international environment and use English daily? An international company operating in medical technologies is looking for candidates for a position of TRAVEL AND EXPENSES ADMINISTRATOR. Job responsibilities: - processing incoming post - archiving employee expense reports - support of the monthly archiving process - work with financial documents - related administrative tasks Start: ASAP Contract length: for 6 months Time flexibility: Wednesday and Thursday - 6 hours per day Location: Prague 9 REQUIREMENTS: - Min secondary education - English at a communicative level (daily communication in written and spoken form) - At least short-term previous experience in administration - Previous experience from finance is a PLUS - Communication skills - Reliability, focus on detail, flexibility
Zobrazit výpis brigád
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • PROPRODEJ s.r.o.
  • 110 – 115 Kč / hod
  • Brigáda
Zveřejněno: 4. září

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Jak napsat průvodní dopis? Prohlédněte si vzor

Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

IT job náplň práce NDA práce Prague technologie dar dary employee finance náplň PR proces report technolog

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena