
Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRATIVE SUPPORT for part time, 3 days per week
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you like to work in Excel and want to learn more from administration? Do you want to work in an international environment and use English daily?
An international company operating in medical technologies is looking for candidates for a position of ADMINISTRATIVE SUPPORT for expense reporting team.
Job responsibilities:
- processing incoming post
- archiving employee expense reports
- support of the monthly archiving process
- work with financial documents
- related administrative tasks
Start: ASAP
Contract length: go until end of January
Time flexibility: Monday, Tuesday and Friday
Location: Prague 9
REQUIREMENTS:
- Min secondary education
- English at a communicative level (daily communication in written and spoken form)
- At least short-term previous experience in administration
- Previous experience from finance is a PLUS
- Communication skills
- Reliability, focus on detail, flexibility