- 140 – 145 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy

Tesco Stores ČR a.s. je přední maloobchodní společnost v České republice, která provozuje širokou síť prodejen a distribuční centrum v Postřižíně. Zaměřuje se na dostupnost, udržitelnost a podporu českých výrobců. Společnost klade důraz na diverzitu a inkluzi, zaměstnává přes 7 000 lidí různých národností a podporuje rovné příležitosti pro všechny.
Nabízíme Vám brigádu na naší provozovně Tesco Expres Praha – Táborská.
Provozovna se nachází v Praze 4-Nuslích na Táborské ulici č.619 přímo na autobusové a tramvajové zastávce „Nuselská radnice“ (TRAM 18 a 53, BUS 193).
Na provozovně lze pracovat na pozici brigádník na formu Dohoda o provedení práce a/nebo na formu Dohoda o pracovní činnosti. Pracovat lze u nás pondělí až neděle na ranní (05:30–14:00), odpolední (14:00–22:30) nebo noční (21:30–06:00) směny. Směny v jednotlivých dnech lze vždy na měsíc předem domluvit dle dispozic pracovníka (např. práce pouze víkendu a o svátcích, nebo pouze odpolední směny nebo pouze směny Po-Pá). Pozice je vhodná pro studenty, osoby hledající druhé zaměstnání, pro aktivní osoby na MD a pod.
Náplň nabízené práce je vybalování zboží, práce na pokladně, úklid provozních prostor, roznos cenovek a obsluha provozního vybavení. Podmínka nástupu je věk nad 18 let, trestní bezúhonnost, ochota k fyzické práci, dochvilnost a spolehlivost.
Na provozovně lze pracovat dlouhodobě – u nabízené pozice se tedy nejedná o krátkodobou výpomoc. Zájemce u nás může odpracovat od nástupu, pravidelně každý měsíc, polovinu standardního úvazku na HPP.
Mzda je 94 Kč/hod (sazba je stejná jak pro práci na Dohodu o pracovní činnosti, tak pro Dohodu o provedení práce ).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?