- Praha
- Alliance of European Lawyers, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Jsme účetní a daňová kancelář se sídlem v Praze 5. Poskytujeme komplexní ekonomické poradenství našim klientům, se kterými spolupracujeme na velmi dobré úrovni již několik let. Naši klienti působí v nejrůznějších podnikatelských oborech, proto i naše poradenské služby jsou po odborné stránce velmi rozmanité.
Náplň práce
- administrativa spojená s běžným chodem kanceláře (nákup kancelářských potřeb, pošta, zpracování výkazů hodin, organizace firemních aktivit,...)
- kopírování, tisk a evidence účetních dokladů, příprava podkladů pro vyúčtování zakázek
- spolupráce při zpracování reportingů (zadání ekonomických údajů do excelovských souborů)
- zpracování prvotních účetních dokladů = evidence do účetního SW a jejich zaúčtování
- možnost samostatného komplexního vedení účetnictví menších firem ve spolupráci s hlavní účetní
Požadujeme
- min. středoškolské vzdělání
- zkušenosti v admnistrativě
- znalost práce v excelu a wordu (stačí základní uživatelská znalost)
- znalost účetnictví (je třeba min. základní znalost účetnictví a praxi v oblasti účetnictví alespoň 1 rok)
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, loajalita
Nabízíme
- rozmanitou práci v různých oblastech účetního a daňového poradenství
- možnost dlouhodobé spolupráce v případě oboustranné spokojenosti
- flexibilní pracovní doba rozvržená v měsíci dle objemu práce v rozsahu max. 60 hod. měsíčně, možnost i práce z domu
- samostatnost, klidné pracovní prostředí
- odměnu dle dohodnutého časového rozsahu a výkonu
Benefity
- Práce z domova
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště