- 200 – 500 Kč / úkol
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Do nové moderní haly hledáme šikovné pracovníky především na odpolední směny. Směny trvají vždy cca od 14:00 a končí v cca 22:00. Na směny je zajištěn svoz taxi službou, která je pro pracovníky zdarma. Odjezdy jsou od Olympie (cesta z centra města zajištěna zdarma autobusem) a to vždy ve 14:00 nebo ve 14:30. Čas odjezdu lze v některých případech vybrat (například pokud byste kvůli přednášce první odjezd nestihl). Směny si lze vybrat dle Vašich časových možností, takže se brigáda skvěle kombinuje se školou či zaměstnáním. Odvoz ze směn je zajištěn dodávkami, lze se tak domluvit s dodávkou, která Vás doveze skoro až domů.
Náplní práce je především manipulace se zásilkami a balíky. Brigádník se podílí na celém procesu třídění a expedici balíků – nejdříve se balíky musí z dodávek vyložit, následně se roztřídit na konkrétní pásy v hale a nakonec opět naložit do dodávek. Mzdové ohodnocení je 75 Kč/hod.
Práce je vhodná i pro kamarády či spolužáky, kteří by chtěli chodit na směny společně. Případně se na směnách chtějí střídat.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím odpovědního formuláře či telefonicky. Nezapomeňte uvézt, kdy byste mohl nastoupit a které dny byste mohl na směny docházet.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?