- 135 – 237 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: obsluha klientského prostoru (recepce a jednací místnosti), komunikace s klienty a obchodními partnery, vyřizování pošty, zásilek a telefonních hovorů, dále vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod., různorodá administrativní podpora právnímu týmu. Mzda: 90,– Kč / h hrubého.
Kancelář sídlí na Praze 1, Revoluční 1003/3, 10 minut od PRF UK. Jedná se o dlouhodobou spolupráci s nástupem ihned. Další informace o kanceláři naleznete na http://www.hajekzrzavecky.cz.
V případě zájmu pošlete, prosím, své CV spolu s fotografií a motivačním dopisem k rukám Ivety Hryzové, nebo na email: e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.