- 142 Kč / hod
- Brigáda
Firma NÁBYTEK BRÜCKL, spol. s r.o. působí na českém trhu téměř 30.let.
Za dobu svého působení si firma získala své místo a dobré jméno na trhu. Jedná se o stabilní firmu, která se ve svém reprezentativním obchodě specializuje na prodej nábytku a bytových doplňků.
Pro náš vstřícný přístup, odborné poradenství, kvalitní servis a příjemnou atmosféru se k nám zákazníci stále rádi vracejí.
Potřebujete si přivydělat? Baví Vás práce s lidmi? Sledujete nové trendy v oblasti bydlení a chcete prodávat nábytek? Je pro Vás zákazník na prvním místě?
Tak přesně Vás potřebujeme.
Hledáme sympatickou a pozitivní novou kolegyni / kolegu, kteří chtějí pracovat v příjemné prostředí a přátelském týmu, rádi komunikují se zákazníky a chtějí se učit novým věcem.
Pracovní náplní je poradenství, doporučení a výběr vhodného nábytku pro zákazníka a s tím spojená administrativa.
Potřebujeme Vás hlavně v odpoledních hodinách.
· příjemné vystupování a komunikační schopnosti
· chuť učit se novým věcem
· znalost práce na PC, MS office
· zkušenost s prodejem nábytku výhodou (případně Vás rádi zaučíme)
· částečná znalost NJ vítána
· nástup možný ihned
· práci na částečný úvazek nebo na dlouhodobou brigádu
· pracovní doba probíhá dle vzájemné dohody, nejčastěji v časech od 15.00 - 18.00 hod. - několikrát týdně
· nabízíme 150,-/hod, (u DPP)
· pokud budete schopní, dosáhnete i na provize z prodeje nábytku
· přátelský kolektiv, stabilní zázemí
· zaměstnanecké slevy
Přijde Vám práce u nás zajímavá? Chcete být součástí našeho skvělého týmu?
Pokud ano, zašlete aktuální životopis s fotografií a informaci ohledně časových možností, kdy můžete pracovat. Děkujeme a těšíme se na Vás!
Stačí kliknout na tlačítko a odpovědět.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.