Sales Order Administration Lead with FRENCH - TOP company

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

New career opportunity – Great Place to Work!

Well-established international company is currently expanding. Interesting job in an international company with positive culture based on a respect to the employees and their work.
Workplace in a new and very small shared office.

This is a great opportunity to get a challenging job, where you can utilize experience within one of the top best employers in the Czech Republic!

Tasks related to this role will include:

  • Manage Sales Order administration front office team (French and Benelux market)
  • Manage a newly established team
  • Monitor and manage the work allocation to maintain workload amongst the team as well as monitor team attendance
  • Set daily, weekly or monthly priorities for the teams
  • Monitoring and reporting on SLA´s and KPI´s (daily, monthly, weekly).
  • Provide training/ mentoring to each individual to achieve their individual goals
  • Support team performance by assisting the team with calls and administration work
  • Take responsibility of escalations arriving from the client/customers.
  • Set and review goals with the team and motivate them to achieve targets
  • Identify process improvements

REQUIREMENTS:

  • Language skills: fluent
  • Process skills in the area of Customer Service
  • Team Management experience
  • Customer Focus, Integrity and Trust
  • Problem Solving skills
  • Priority Setting skills
  • Results oriented person

BENEFITS:

  • 5 weeks of vacation.
  • 25 000 CZK Referral bonus.
  • Annual bonus in amount of one month wage.
  • Paid overtimes or spare leave instead.
  • Meal vouchers in amount of 90 CZK (40 CZK paid by company).
  • Language and other trainings for free.
  • 300 CZK for Pension insurance.
  • Favored telephone tariffs.
  • Company events.
  • Discount for company products

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

IQS Group a.s. | IQS Group a.s. | Husinec, Praha-východ Husinec, Praha-východ
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT