- Brno-město
- PhDr. Jana Dvorská
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Pracovní náplň učitelkyOdpovědnost:
- Je odpovědná ředitelce školy
Pracovní a organizační záležitosti:
- Plní určenou míru přímé výchovně vzdělávací povinnosti a koná práce související s výchovně vzdělávacím procesem.
- Účastní se porad svolaných ředitelkou.
- Plní příkazy ředitelky školy.
- Zastupuje přechodně nepřítomnou učitelku.
- Je přítomna ve škole v době stanovené jejím rozvrhem, v době porad, v době stanovené pro přechodné zastupování, v době stanovené pro konzultace s rodiči, v době mimotřídní práce s dětmi a jiných případech, které stanoví ředitelka.
- Sleduje přehled zastupování a úkoly dané vedením školy.
- Dbá, aby její jednání a vystupování před dětmi, rodiči a širší veřejností bylo v souladu s pravidly slušnosti a občasného soužití a s výchovným působením školy.
- Hlásí vedení školy plánované akce mimo budovu školy.
- Vykonává dozor nad dětmi po celou dobu pobytu dětí v MŠ, do doby převzetí dítěte rodičem nebo jejich zástupcem. Stejně tak provádí dozor při akcích organizovaných školou.
Výchovně vzdělávací proces:
- Zajišťuje komplexní výchovně vzdělávací činnost zaměřenou na rozšiřování vědomostí, dovedností a návyků dětí. Využívá specifických, diagnostických, vzdělávacích a kontrolních (evaluačních) metod.
- Vytváří podmínky pro cílevědomý osobnostní rozvoj dětí, předpoklady pro další vzdělávání.
- Provádí osobní přípravu, přípravu pomůcek a materiálů.
- Vede předepsanou pedagogickou dokumentaci (třídní kniha, docházka).
- Řídí se Rámcovým vzdělávací programem pro předškolní vzdělávání (RVP PV) a školním vzdělávacím programem (ŠVP).
- Provádí soustavné pozorování vývoje dítěte, jeho vědomostí, dovedností a
návyků a potřeb (písemně zpracovávat – diagnostika).
- Spolupracuje s rodiči dětí, informuje o vývoji dítěte.
- Podílí se na vypracování individuálního vzdělávacího plánu pro děti se specifickými vzdělávacími potřebami (zdravotní, sociální apod.) a pro děti s OŠD.
- Podává návrhy na vyšetření v PPP a SPC.
- Věnuje dostatek individuální péče všem dětem, zejména dětem z málo podnětného prostředí.
- Oznamuje poznatky, které mohou nasvědčovat tomu, že dítě je v rodině vystaveno týrání, zneužívání, zanedbávání nebo jiným způsobem špatnému zacházení.
- Usiluje o to, aby na základě vých.vzděl.procesu docházelo k soužití lidí různých národností, náboženství kultur a k respektování odlišností jednotlivých etnických skupin.
- Konzultuje s ostatními učitelkami a ředitelkou problematiku jednotlivých dětí.
- Předává rodičům nezbytné informace o akcích školy.
- Podílí se na organizačním zajištění všech mimoškolních akcí.
- Doplňuje a aktualizuje údaje o dětech v evidenčním listě dětí.
Vzdělávání:
- Dále se vzdělává a to v samostatném studiu nebo v organizovaných formách dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.
- Samostatně studuje pedagogickou literaturu.
Materiální oblast:
- Odpovídá za pořádek ve třídě a v šatně během dne, za estetický vzhled, obměňuje nástěnky a výzdobu třídy.
- Informuje vedení školy o nedostatcích ve stavu nábytku, pomůcek, hraček a materiálovém vybavení.
- Je odpovědná za didaktickou techniku, hračky a učební pomůcky, které jsou trvale umístěny ve třídě, ve které pracuje.
- Podílí se na inventarizaci majetku školy.
BOZP:
- Sleduje vybavení třídy nábytkem (bezpečnost), osvětlení třídy, hluk, teplota, zatemnění před sluncem apod.
- Vytváří, do