- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis výkonu pracovních pozic:
o realizace přímé práce s klienty
o vedení jednání se zájemcem o službu
o individuální plánovaní s klienty služby
o vedení dokumentace
o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty
o zprostředkování dalších služeb
o konzultační a poradenská činnost
Specifikace požadavků na pracovní pozice – hledáme:
Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který:
o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet),
o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi,
o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem,
o má aktivní přístup a nadšení pro práci,
o má dobré komunikační schopnosti a empatii,
o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost,
o má schopnost odolávat stresu a má dobrý zdravotní a psychický stav,
o má odpovídající způsob sebeprezentace,
o má schopnost vyjednávat,
o výhodou jsou zkušenosti s prací v sociálních službách prevence.
Velikost úvazku: od 0,5 do 1,0 úvazku na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou pro obě strany, při spokojenosti obou stran prodloužení pracovního poměru
Místo výkonu: viz výše, terénní práce Teplice a ORP Teplice
Chcete-li se stát součástí našeho týmu, zašlete nám strukturovaný životopis, motivační dopis v rozsahu 0,5 – 1 strana formátu A4, a kontakt alespoň na jednu osobu, jež o Vás může poskytnout reference, na email e-mail přes
K ústnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní kandidáti. Oznámení o výsledku výběrového řízení oznamujeme telefonicky či e-mailem. Květina, z. s. si vyhrazuje právo prodloužit výběrová řízení či pracovní pozice neobsadit v případě, že uchazeči nenaplní očekávání zaměstnavatele.
Zaměstnanecké výhody:
o pracovní uplatnění v neziskové organizaci
o účast na celospolečensky prospěšných projektech
o možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
o osobní a profesionální rozvoj
o adekvátní platové ohodnocení
o 25 dnů dovolené
o nástup dle vzájemné dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?