- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis výkonu pracovních pozic:
o realizace přímé práce s klienty
o vedení jednání se zájemcem o službu
o individuální plánovaní s klienty služby
o vedení dokumentace
o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty
o zprostředkování dalších služeb
o konzultační a poradenská činnost
Specifikace požadavků na pracovní pozice – hledáme:
Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který:
o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet),
o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi,
o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem,
o má aktivní přístup a nadšení pro práci,
o má dobré komunikační schopnosti a empatii,
o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost,
o má schopnost odolávat stresu a má dobrý zdravotní a psychický stav,
o má odpovídající způsob sebeprezentace,
o má schopnost vyjednávat,
o výhodou jsou zkušenosti s prací v sociálních službách prevence.
Velikost úvazku: od 0,5 do 1,0 úvazku na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou pro obě strany, při spokojenosti obou stran prodloužení pracovního poměru
Místo výkonu: viz výše, terénní práce Teplice a ORP Teplice
Chcete-li se stát součástí našeho týmu, zašlete nám strukturovaný životopis, motivační dopis v rozsahu 0,5 – 1 strana formátu A4, a kontakt alespoň na jednu osobu, jež o Vás může poskytnout reference, na email e-mail přes .
K ústnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní kandidáti. Oznámení o výsledku výběrového řízení oznamujeme telefonicky či e-mailem. Květina, z. s. si vyhrazuje právo prodloužit výběrová řízení či pracovní pozice neobsadit v případě, že uchazeči nenaplní očekávání zaměstnavatele.
Zaměstnanecké výhody:
o pracovní uplatnění v neziskové organizaci
o účast na celospolečensky prospěšných projektech
o možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
o osobní a profesionální rozvoj
o adekvátní platové ohodnocení
o 25 dnů dovolené
o nástup dle vzájemné dohody

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.