- Plný úvazek

Co potřebujeme?
o středoškolské vzdělání
o znalost práce na PC – MS Office
o spolehlivost, pracovitost, samostatnost
o zdravotní způsobilost
o platný výpis z rejstříku trestů
Jaká je náplň práce?
o Provádí výběr regulačních poplatků, hotovostních a bezhotovostních plateb.
o Provádí administrativní přijetí pacientů k plánovaným hospitalizacím a ambulantním ošetřením.
o Registruje klienty k ošetření, ověřuje osobní údaje a ověřuje zdravotní pojištění u cizinců.
o Podává informace klientům a zaměstnancům v souladu s příslušnými vnitřními předpisy.
o Objednává převoz klientů u zdravotní dopravní služby.
o Archivuje dokumenty z recepce v souladu s archivačním a skartačním řádem.
o Sepisuje uznání závazku pro samoplátce.
o Provádí další požadované administrativní práce.
o Má hmotnou odpovědnost.
o Podle požadavků nadřízeného vedoucího zaměstnance plní příslušné písemné výstupy.
o Na základě pověření nadřízeného vedoucího zaměstnance se účastní týmové práce na projektech dle zadání a pokynů vedoucích projektů.
o Podle požadavků nadřízeného vedoucího zaměstnance plní další pracovní úkoly, které jsou v souladu s vykonávaným druhem práce.
o Zpracovává odchozí i příchozí poštu NV
Co nabízíme?
o práci na plný úvazek, nejdříve na dobu určitou, perspektiva na dobu neurčitou
o práci na dvě směny
o perspektivu zaměstnání v silné společnosti
o benefity a odměny
o 5 týdnů dovolené
o závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
Na co dalšího se můžete těšit?
o benefity v rámci systému Cafeterie
o Multisport karta, VIP karta do lékáren Dr. Max, karta do sítě Makro
o firemní společné akce (sport, kultura), teambuildingové akce
o bezplatné poskytnutí služeb jinak hrazených pacienty (např. nadstandartní pokoj)
o akce pro rodiny zaměstnanců (např. příměstské tábory)
o příjemnou pracovní atmosféru v srdci Krkonoš
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?