- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KO: Brňáková Hana Bc., tel.: zobrazit tel. číslo .
Svůj strukturovaný životopis a motivační dopis odešlete nejpozději do 24.11.2023 na emailovou adresu: . Do předmětu mailu nadepište: Výběrové řízení.
Výběrové řízení bude dvoukolové. V prvním kole budou vybraní a osloveni pouze ti uchazeči, kteří splňují požadované kritéria zaměstnavatele. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru a na výběrové řízení, které se uskuteční na přelomu listopadu a prosince 2023
Minimální kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociální pedagogika, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
Požadavky: znalost práce na PC, zkušenost práce s evidenčními programy v sociálních službách výhodou, zkušenost s prací s cílovou skupinou osob s duševním onemocněním a mentálním postižením, řidičský průkaz sk. B.
Osobnostní předpoklady: empatický a trpělivý přístup k cílové skupině, komunikační a organizační schopnosti, schopnost práce s jednotlivcem i se skupinou, prezentační dovednosti, koncepční myšlení, aktivní, pečlivý a zodpovědný přístup, schopnost týmové práce, kreativita, flexibilita, ochota dále se vzdělávat, odolnost vůči psychické zátěži.
Příležitost vhodná i pro absolventy.
Předpokládaný nástup od 1.1.2024.
Dovolená navíc, podpora osobního růstu formou vzdělávání, práce v podporujícím a příjemném kolektivu, nefinanční benefity odpovídající možnostem v NNO v sociálních službách.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?