- Plný úvazek

Klíčovými body pracovní náplně je:
realizace interních přejímek nástrojů a zařízení
vyřizování zákaznických (Q-report) a dodavatelských reklamací
provádění interních a externích (dodavatelských) auditů
zajišťování dodržování požadavků dle ISO 9001 a 14001
vytváření dokumentace integrovaného systému řízení
koordinace a řízení pracovního týmu v souvislosti s integrovaným systémem řízení, pravidelné hodnocení fungování systému a podílení se na řešení aktuálních problémů
Dále budete koordinovat a řídit práci podřízených pracovníků (cca čtyřčlenný kolektiv – 3D měření + vstupní kontrola) v oblasti jakosti a životního prostředí, zastupovat firmu při jednáních v oblasti jakosti a životního prostředí, spolupracovat s odděleními nákupu, technologie, logistiky, řízením výroby a nastavovat systém řízení kvality u přidělených projektů.
Pracovní pozice je vhodná pro zkušeného uchazeče, který dokáže klientovi nabídnout odbornou praxi z oblasti kvality na podobně zaměřené pozici ideálně v automotive a disponuje komunikativní němčinou či angličtinou. Vítána zkušenost s vedením menšího pracovního týmu.
Nástup do PP možný ihned nebo dohodou, mzda orientačně cca 40 tis., dle zkušeností uchazeče, dohodou.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ technického směru
odborná praxe v oblasti kvality, výhodou pak v automobilovém průmyslu
komunikativní znalost NJ nebo AJ
technické znalosti, znalost čtení výkresové dokumentace
analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti, zodpovědný přístup k práci
Zaměstnavatel nabízí
zázemí stabilní společnost
pestrý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, placené jazykové a odborné vzdělávání aj.)
mladý a přátelský kolektiv
motivující finanční ohodnocení
zajímavou odbornou práci
motivující finanční ohodnocení
Info o zaměstnavateli
Firma podnikající v oblasti strojírenské výroby (obrábění), Plzeň-jih.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?