- 24 790 – 35 770 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městský úřad Břeclav nabízí stabilní zajímavou práci s aktivní účastí v projektech města.
Plnění strategických cílů města Břeclavi
Finanční řízení města včetně zřizovaných organizací
Řízení ekonomických procesů města Břeclavi
Kompletní controllingové činnosti
Řízení a organizace práce odboru ekonomického
Metodické vedení ostatních odborů
Kontrolní činnost svých podřízených
Aktivní účast v projektech města
Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, nejméně 5 let praxe ve funkci vedoucího zaměstnance podmínkou
Orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
Velmi dobrá znalost práce s PC, pokročilá znalost Excel MS Office
Řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič)
Profesionální vystupování, ochota k dalšímu vzdělávání,
Platové ohodnocení v závislosti na délce odborné praxe, dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, zařazení do 12. platové třídy
Příplatek za vedení, osobní příplatek dle zkušeností a kvality odváděné práce
Odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu, cílové odměny
25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici
Finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity
Mobilní telefon a zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky
Závodní stravování
Další profesní vzdělávání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.