- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Budete řídit tým pracovníků údržby (5 osob), dohlížet nad plněním svěřených úkolů, organizovat a rozdělovat práci podřízeným zaměstnancům. Budete sestavovat, vést a dodržovat plány preventivní údržby strojů a zařízení, zajišťovat údržbu nástrojů, forem, strojů a zařízení. Mezi Vaše další pracovní povinnosti bude patřit evidence forem, majetku, sledování nákladů na opravy strojů, dále pak zpracování reportů. Budete zajišťovat udržování dokumentů systému kvality ISO a zpracovávat podklady pro docházku a mzdy.
Důležitým úkolem v blízké době bude koordinace prací při výstavbě nové výrobní haly – komunikace s realizační firmou, orgány státní správy, samosprávy, zodpovědnost za nové výrobní zařízení (nákup, dovoz).
Pracovní pozice je vhodná pro zkušeného zájemce, který dokáže společnosti nabídnout odbornou praxi z podobně zaměřeného pracovního místa, jež má prokazatelnou zkušenost s vedením týmu.
Do místa výkonu práce je nutná doprava vlastním autem.
Mzdová nabídka: dohodou
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání, ideálně technického směru
odbornou praxi z oblasti údržby ve výrobní společnosti
znalost NJ na komunikativní úrovni nutná (kontakt s mateřskou centrálou v SRN + německé vedení)
zkušenost s vedením pracovního týmu
zkušenosti z výrobního prostředí (údržba, technický nákup)
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
poskytování stravenek (80 Kč, polovinou přispívá zaměstnavatel)
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
Výrobní německá společnost sídlící v blízkosti Plzně (Plzeň – sever), jež se zabývá výrobou zejm. plastových komponent pro automobilový průmysl, výrobou osvětlovací techniky aj.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.