- Plný úvazek

Budete řídit tým pracovníků údržby (5 osob), dohlížet nad plněním svěřených úkolů, organizovat a rozdělovat práci podřízeným zaměstnancům. Budete sestavovat, vést a dodržovat plány preventivní údržby strojů a zařízení, zajišťovat údržbu nástrojů, forem, strojů a zařízení. Mezi Vaše další pracovní povinnosti bude patřit evidence forem, majetku, sledování nákladů na opravy strojů, dále pak zpracování reportů. Budete zajišťovat udržování dokumentů systému kvality ISO a zpracovávat podklady pro docházku a mzdy.
Důležitým úkolem v blízké době bude koordinace prací při výstavbě nové výrobní haly – komunikace s realizační firmou, orgány státní správy, samosprávy, zodpovědnost za nové výrobní zařízení (nákup, dovoz).
Pracovní pozice je vhodná pro zkušeného zájemce, který dokáže společnosti nabídnout odbornou praxi z podobně zaměřeného pracovního místa, jež má prokazatelnou zkušenost s vedením týmu.
Do místa výkonu práce je nutná doprava vlastním autem.
Mzdová nabídka: dohodou
Při výkonu práce využijete
SŠ vzdělání, ideálně technického směru
odbornou praxi z oblasti údržby ve výrobní společnosti
znalost NJ na komunikativní úrovni nutná (kontakt s mateřskou centrálou v SRN + německé vedení)
zkušenost s vedením pracovního týmu
zkušenosti z výrobního prostředí (údržba, technický nákup)
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
poskytování stravenek (80 Kč, polovinou přispívá zaměstnavatel)
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
Výrobní německá společnost sídlící v blízkosti Plzně (Plzeň – sever), jež se zabývá výrobou zejm. plastových komponent pro automobilový průmysl, výrobou osvětlovací techniky aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?