O nás
Jsme stabilní společnost působící v oblasti telekomunikací, která hledá asistentku pro obchodníka s možností práce z domova.
Náplň práce:
Telefonická a e-mailová komunikace s klienty (nejedná se o aktivní prodej). Domlouvání schůzek pro obchodníka. Práce s databázemi a MS Office. Zjišťování zájmu a potenciálu klientů.
Co od Vás očekáváme:
Komunikační dovednosti - jasná a srozumitelná mluva – schopnost vyjadřovat se kultivovaně. Trpělivost – zvládání opakujících se dotazů. Empatii – schopnost vcítit se do zákazníka.. Sebevědomí – zdravé vystupování bez arogance, schopnost zvládnout odmítnutí. Znalost práce na PC – zejména MS Office, CRM systémy, databáze. Zkušenost z call centra – výhodou, ale ne nutností. Vlastní PC a spolehlivé připojení k internetu.
Co Vám můžeme nabídnout:
Odměna 300–400 Kč/ úkol. Flexibilní pracovní doba. Práce z domova. Vhodné pro studenty, rodiče na MD/RD, seniory. Podpora a zaškolení. Bonusy a prémie dle výkonu.
Typ spolupráce: Dohoda o provedení práce (DPP); Dohoda o pracovní činnosti (DPČ);
Lokalita: Zlínský, Olomoucký nebo Moravskoslezský kraj.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba