- Praha
- Alliance of European Lawyers, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Společnost iNET Solutions s.r.o. je úspěšným provozovatelem vlastní softwarové platformy iNETPrint.cz pro efektivní on-line prodej a výrobu celé šíře reklamního zboží a prezentačních materiálů pro firmy. V současné době hledáme výpomoc na recepci.Pozice Recepční / Asistentky je pro naši společnost významná jak z pohledu perfektního uvítání a obsloužení příchozích zákazníků, tak z pohledu provozní podpory produkčního, obchodního i účetního oddělení.
Náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu firemní recepce
- Uvítání návštěv a péče o hosty
- Interní komunikace a administrativní podpora (obstarávání skeneru, tiskáren, skartovačky, myčky)
- Vyřizování telefonické a korespondenční agendy
- Řešení běžných provozních záležitostí (pošta, kurýři, drobné nákupy atd.)- Zpracování dat pro interní systém (segmentace, personalizace, sortiment atd.)
- Udržování pořádku v zasedacích místnostech a v showroomu, doplňování potravin a dokumentů- Výpomoc při výdeji objednávek/vzorků ve skladu
Požadujeme:
- Aktivní přístup k prác
- Příjemné a profesionální vystupování a vzhled
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Zodpovědnost a flexibilitu (v době dovolených zástup i v jiné dny)
- Velmi dobrou znalost práce na PC a s MS Office
- Uživatelská znalost MS Excel
- Základní znalost AJ
Nabízíme:
- Přátelské a neformální pracovní prostředí
- Pracovní poměr: DPP
- Finanční ohodnocení: 100 Kč/h
- Pracovní doba: 3–5× týdně 4 h (13:30–17:30) – dle dohody a časových možností
- Od ledna 2018 možnost přechodu na HPP (částečný či plný úvazek)
- Pracoviště: Hostivařská 92/6, Praha 10 – Hostivař, 100 00
VHODNÉ PRO STUDENTY, MAMINKY NA MATEŘSKÉ DOVOLENÉ I DŮCHODCE.