Volná brigáda ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

INTERNAL COMMUNICATION COORDINATOR, 120 Kč/hod

Pracovní poměr brigády
Lokalita Praha

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Jste energický a organizačně schopný student vysoké školy? Hledáte pracovní uplatnění v mezinárodní společnosti, které by Vám poskytlo skvělou praxi v rámci interní komunikace a projektové managmentu? Mluvíte anglicky bez zábran? Pokud ano, těšíme se na Vaši reakci! Náplň práce: - administrativní podpora manažera a týmu interní komunikace - organizace meetingů, služebních cest - spolupráce na eventech (distribuce plakátů, příprava a doprava materiálů atd.) - příprava a kontrola prezentací - koordinace souvisejících aktivit - reporting Spolupráce na 20-25 hod/týden (min. 3 dny v týdnu) - preferujeme kandidáty/ky se zájmem o dlouhodobější spolupráci. Nástup: ihned Lokalita: Praha 4 Mzda: 120 Kč/hod POŽADAVKY: - VŠ vzdělání (ideálně VŠ student/ka) - administrativní praxe výhodou (ideálně z meznárodního prostředí) - pokročilá znalost anglického jazyka nutností - pokročilá znalost MS Office (především PowerPoint a MS Excel) - zkušenost ze Social Media Marketing výhodou - znalost grafických programů výhodou - znalost HTML s Statistics výhodou - přesnost, orientace na detail - komunikační dovednosti - týmový hráč BENEFITY: - moderní pracovní prostředí mezinárodní společnosti - příspěvek na stravování - mladý kolektiv - možnost získat praxi z mezinárodní společnosti a globálního týmu
Zobrazit výpis brigád
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Lhotka, Praha
  • Svatopluk Vacek
  • 60 – 80 Kč / hod
  • Brigáda
Zveřejněno: 24. července
  • Praha
  • Christine Promo s.r.o.
  • 20 000 – 28 000 Kč / měsíc
  • Brigáda
Zveřejněno: 21. srpna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy a jak si říct o zvýšení platu a uspět

Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou. Na konkrétních příkladech si ukážeme, které maminky mají na peněžitou pomoc v mateřství nárok, které naopak nemají. Pro srovnání vám ukážeme, jak dlouhou mají mateřskou v dalších zemích světa.

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

administrativní anglicky benefit benefity den event HR interní interní komunikace IT kandidát komunikace Luže manažer marketing mezinárodní možnost mzda náplň práce Office plat podpora práce pracovní pracovní prostředí Praha praxe prostředí příspěvek reporting služební SOU společnost společnosti spolupráce stravování týden uplatnění v týdnu vysoké vzdělání znalost administrativní podpora anglické dny doprava dovednost jazyk kolektiv komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kontrola koordinace lokalita materiál náplň národní oprava organizace PR program projekt projektové příprava report student školy tým zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena