- 135 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme do týmu nového člena na pozici Obsluha prodejny v centru Brna na adrese Milady Horákové 1. Práce je vhodná zejména pro studenty. Otevírací doba prodejny je Po-Pá 11–17 hod. Směny si budeš plánovat s dalšími dvěma kolegy, se kterými se budeš na prodejně střídat.
Praxe na obdobné pozici je výhodou, nikoli podmínkou. Na vše potřebné Tě zaškolíme a vše Tě naučíme. Očekáváme od Tebe vždy pozitivní naladění, dobré komunikativní schopnosti v české i anglickém jazyce, prozákaznický přístup k našim zákazníkům a svědomitou péči o reprezentativní vzhled prodejny.
Pokud Tě tato nabídka zaujala, reaguj na inzerát zde nebo nám napiš na email a připoj své CV a hlavně motivační dopis, bez něhož nemůžeme tvoji žádost vůbec posoudit.
Pro další informace týkající se náborů mrkni na www.konzoliste.cz/kariera/

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.