DPP_BRNO_Asistent/ka v oblasti administrativy

Pracovní poměr brigády
Lokalita Brno-město
Firma Invia.cz, a.s.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Máte rádi mladý kolektiv? Jste aktivní, samostatná a výkonná osoba? Dokážete rychle a efektivně nacházet řešení a nečekáte, až Vám někdo přidělí práci? Pokud ano, tak jste to právě Vy, koho hledáme! Pro posílení našeho pracovního kolektivu na pobočce v Brně hledáme šikovného kolegu/kolegyni na brigádnickou pozici Asistent/ka v oblasti administrativy.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Úzká spolupráce s personálním oddělením;
  • Zpětná vazba kandidátům o výsledcích výběrového řízení, domlouvání nástupu nových kolegů;
  • Asistentské a administrativní práce dle potřeby HR oddělení;
  • Tvorba reportů a statistik.

Požadujeme:

  • Nástup: Dohodou;
  • Zkušenost s administrativou – podmínkou;
  • Dlouhodobá spolupráce;
  • Minimálně SŠ s maturitou – zaměření na HR výhodou;
  • Dobrá orientace na internetu a uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Výborné komunikační schopnosti;
  • Samostatnost, kreativita, zodpovědný přístup k plnění úkolů.
  • Zaškolení + možnost využívat zaměstnanecké slevy např. (zvýhodněné ceny jazykových a vzdělávacích kurzů, zvýhodněné ceny na dovolenou atd.);

Nabízíme:

  • Pracovní doba: dle domluvy;
  • Mzda: 60 – 70,– Kč/hod (odměny dle výkonu a zkušeností);
  • Zaměstnání na Dohodu o provedení práce;
  • Možnost získat praxi v největší internetové cestovní agentuře;
  • Práci v mladém kolektivu a moderním kancelářském prostředí;
  • Příležitost získat zkušenosti na HR oddělení nadnárodní společnosti;
  • Zajímavou práci s inovativním přístupem k řešení úkolů;
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv;

Místo výkonu práce: Cejl 105/107, 602 00 Brno.

Zobrazit výpis brigád
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Michal Bednář
  • 35 000 – 75 000 Kč / měsíc
  • Brigáda
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Slevy na firemní zboží
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
  • Peníze na ruku
  • Výplata ihned
  • Výplata denně
Zveřejněno: 24. dubna
  • Plzeň
  • SVEJKOVSKÝ & KABELKOVÁ - advokáti s.r…
  • 100 Kč / hod
  • Brigáda
Zveřejněno: 24. listopadu
  • Neratovice
  • Business Training Center, s.r.o.
  • Brigáda
Zveřejněno: 29. listopadu
  • Karlovy Vary
  • Euro guard s.r.o.
  • Brigáda
Zveřejněno: 20. listopadu
  • Frýdek-Místek
  • Euro guard s.r.o.
  • Brigáda
Zveřejněno: 20. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Žádost o prodloužení rodičovské dovolené + vzor

Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Jak na změnu pracovní pozice, aby to vyšlo

Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Na co máte právo při návratu z mateřské dovolené

Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Na co se připravit při registraci na úřad práce

Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?

administrativní administrativní práce AJ asistent Bor Brno den doba DPP hledám HR IT kancelář kandidát kurz měření místo Most možnost mzda náplň práce odměny Office plnění práce pracovní pracovní doba pracovní prostředí prostředí řízení samostatnost společnost společnosti spolupráce školení uživatelská znalost vedení výkon zaměstnanec zaměstnání zkušenosti znalost agent cestovní dohodou inovativní jazyk kolektiv komunikační kov kreativita místo výkonu práce náplň národní oblast oblasti oddělení odpovědný personální PR přátelský příjemné příjemné pracovní prostředí příležitost přístup report řešení schopnost schopnosti tvorba úkol uživatel výběr výkonná zaměstnanecké zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena