- 160 – 172 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Kontrolor kvality
INFORMACE
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné kandidátky na pozici KONTROLOR KVALITY. Místo výkonu práce Pardubice a okolí, popř. okolní města – v tom případě doprava zajištěna.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME
dobrý zrak
spolehlivost, pracovitost, preciznost
ochotu pracovat v třísměnném provoze
čistý trestní rejstřík
věk nad 18 let
CO VÁM NABÍZÍME
práci na DPČ
motivující platové ohodnocení 90,– Kč/hod
práci vhodnou pro ženy i muže, není fyzicky náročná
dlouhodobou spolupráci
příjemné pracovní prostředí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.