- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Hledáte dlouhodobou brigádu, která by se plně přizpůsobila Vašim časovým možnostem? Chcete se věnovat studiu, ale zároveň si i přivydělat? Nebo jen hledáte brigádu, kterou můžete vykonávat při práci? Pak je tato nabídka přímo pro Vás!
Do nové moderní haly hledáme šikovné pracovníky (muže) na ranní, odpolední i noční směny. Ranní směny jsou od 6 do 9 hodin, odpolední od 14 do 22 hodin a noční od 22 do 6 hodin. Na všechny typy směn je zajištěn zdarma svoz taxi službou – stačí se tak dopravit pouze na místo srazu (Hlavní nádraží nebo Olympia). Svoz zpět je zpravidla zajištěn dodávkami – lze se tak domluvit na svezení skoro až domů.
Náplní práce je především práce v expedičním centru zásilkové služby. Brigádník se tak setká s vykládáním balíků z dodávek, dále může pracovat na různých stanovištích po hale a nakonec může i již roztříděné balíky nakládat zpět do dodávek.
Mzdové ohodnocení ranních a odpoledních směn je 75 Kč/hodinu a u nočních směn 83 Kč/hodinu. Práce je vhodná i pro kamarády či spolužáky, kteří by chtěli chodit na směny společně, případně se na směnách chtějí střídat.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést, kdy byste mohl nastoupit a které dny byste mohl na směny docházet.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?