- 150 – 170 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Na různé pozice pro obchodní řetězec v Karlových Varech hledáme šikovné brigádníky a brigádnice, kteří by měli zájem získat cenné pracovní zkušenosti v oblasti prodeje a obchodu.
Náplní práce může být doplňování zboží, pickování zboží či práce na pokladně – jednotlivé pozice dle Vašeho výběru.
Výhodou brigády je volba směn dle vlastních časových možností a také příležitost zajistit si dlouhodobější brigádu. Směny jsou různé (např. 7:00–15:00, 12:00–20:00, 14:00 – 22:00 atd.). Tyto pozice jsou vhodné pro muže i ženy a díky flexibilní volbě směn se hodí jak pro studenty, tak i pro ostatní osoby hledající přivýdělek. Preferujeme uchazeče se zájmem o pravidelnou spolupráci.
Na pozici pickování zboží jsou povinné čtvrtky a neděle (další směny po domluvě dle Vašeho volna), ostatní pozice jsou bez omezení – můžete pracovat od jednoho dne po celý týden dle Vašeho výběru.
Brigáda je ohodnocena částkou za doplňování zboží 80 až 85 Kč/hod, za práci na pokladně 90 Kč/hod a za pickování zboží 85 Kč/hod. Můžete také využít dotovaného stravování – oběd Vás tak bude stát 30 Kč. Místem výkonu práce jsou Karlovy Vary.
Nástup možný ihned.
V případě zájmu nás kontaktujte prostřednictvím odpovědního formuláře, nebo telefonicky. Do odpovědi prosím napište, kolik dní byste mohl/a odpracovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?