- Praha
- Alliance of European Lawyers, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Reklamní společnost pro svou pobočku v centru Prahy hledá schopnou asistentku managera.
Nástup ihned nebo dle dohody.
Náplň práce:
- práce na PC (internet, MS Office Word a Excel)
- administrativní činnost (příprava podkladů, správa firemní dokumentace – evidence a archivace, korespondence)
- personalistika (správa inzertních portálů, komunikace s uchazeči, nábor nových zaměstnanců)
- zajištění chodu kanceláře (asistentská podpora vedení společnosti)
Pracovní doba je dělena na dvě části – ranní a pozdně odpolední směnu, v rozsahu cca 5 hodin celkem. Práce je vhodná pro absolventky, slečny se zkušenostmi na pozici recepční či asistentka.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete životopis doplněný o aktuální fotografii.
Co od Vás očekáváme:
- profesionaliitu, spolehlivost, flexibilitu
- znalost práce na PC
- pečlivost, loajalitu, aktivní přístup
- příjemné vystupování, elegantní vzhled
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v atraktivní lokalitě (Karlovo náměstí, Praha 2)
- práci v mladém, přátelském kolektivu
- kompletní zaškolení a stálou pomoc na telefonu v začátcích
- plat 25.000,- + benefity a bonusy k výplatě
- příplatky za víkendové směny či práci nad rámec
- firemní telefon či příspěvek na Váš stávající tarif
- 21 dní dovolené + 10 sick days
- teambuildingy, firemní akce, výlety
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště