- 150 – 160 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince

Fastenal Europe je společnost poskytující servis v oblasti ochranných a výrobních pomůcek, spojovacího materiálu a nářadí, primárně zaměřený na dodávky do výrobních společností. Od roku 1967 se společnost Fastenal rozrostla z jednoho obchodu ve Winoně (Minnesota, USA) na téměř 3 000 lokací na několika kontinentech, z nichž každá poskytuje servis ušitý na míru každému zákazníkovi.
Hledáme posilu do našeho 4členného týmu nákupčích, který zajišťuje nákupy pro naše 2 evropská distribuční centra (cca 50 %) a nákupy produktů pro našich cca 70 evropských poboček podle potřeb koncových uživatelů (cca 50 %).
Stanete se jedním ze strategických spojovacích článků mezi dodavatelem, našimi distribučními centry (NLD, UK a ITA) a prodejními týmy tím, že budete nakupovat požadované položky u daných dodavatelů.
Konkrétně budete zpracovávat požadavky od jednotlivých distribučních center a poboček, ty budete konsolidovat a posílat objednávky nasmlouvaným dodavatelům.
Objednávky zadáte do systému a následně zašlete zprávu na jednotlivé interní zákazníky, kam zboží dojde a co a kam budou následně distribuovat konečným zákazníkům. Budete komunikovat s dodavateli ohledně dodání, s našimi distribučními centry ohledně příjmu do systému, s účetním oddělením ohledně faktur, popřípadě řešit problémy v případě nesrovnalostí. Dále budete úzce spolupracovat s našimi prodejními pobočkami, oddělením pro rozvoj produktů a dodavatelů a oddělením pro údržbu dat.
Práce je vhodná pro studenty nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Více informací o společnosti Fastenal naleznete na níže uvedených odkazech:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?