- 135 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Fastenal Europe je společnost poskytující servis v oblasti ochranných a výrobních pomůcek, spojovacího materiálu a nářadí, primárně zaměřený na dodávky do výrobních společností. Od roku 1967 se společnost Fastenal rozrostla z jednoho obchodu ve Winoně (Minnesota, USA) na téměř 3 000 lokací na několika kontinentech, z nichž každá poskytuje servis ušitý na míru každému zákazníkovi.
Hledáme posilu do našeho 4členného týmu nákupčích, který zajišťuje nákupy pro naše 2 evropská distribuční centra (cca 50 %) a nákupy produktů pro našich cca 70 evropských poboček podle potřeb koncových uživatelů (cca 50 %).
Stanete se jedním ze strategických spojovacích článků mezi dodavatelem, našimi distribučními centry (NLD, UK a ITA) a prodejními týmy tím, že budete nakupovat požadované položky u daných dodavatelů.
Konkrétně budete zpracovávat požadavky od jednotlivých distribučních center a poboček, ty budete konsolidovat a posílat objednávky nasmlouvaným dodavatelům.
Objednávky zadáte do systému a následně zašlete zprávu na jednotlivé interní zákazníky, kam zboží dojde a co a kam budou následně distribuovat konečným zákazníkům. Budete komunikovat s dodavateli ohledně dodání, s našimi distribučními centry ohledně příjmu do systému, s účetním oddělením ohledně faktur, popřípadě řešit problémy v případě nesrovnalostí. Dále budete úzce spolupracovat s našimi prodejními pobočkami, oddělením pro rozvoj produktů a dodavatelů a oddělením pro údržbu dat.
Práce je vhodná pro studenty nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Více informací o společnosti Fastenal naleznete na níže uvedených odkazech:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.