- 137 – 162 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro cizince

Zdravíme,
jsme rádi, že tě zajímá mnohem více o nabízené pozici Telefonisty. :-)
Kdo jsme? Společnost Empire Finance zahájila svou činnost v říjnu roku 2013 a její hlavní
aktivitou je poskytování hypotečního a finančního poradenství. Naším heslem je „Neděláme
finance jinak… děláme je správně“. Do skupiny Empire, kromě společnosti Empire Finance
dále patří Empire Reality a Empire Development.
Zároveň věříme, že naše služby mají lidem zjednodušovat a zpříjemňovat život. A dobře
víme, že být nejlepší a neustále posouvat hranice, můžeme jen se správnými lidmi. S lidmi,
kteří budou společně s námi posouvat hranice finančních a realitních služeb offline i online.
Co tě čeká?
Tvojí hlavní náplní 6–8 hodinové pracovní doby bude telefonická komunikace
s klienty, jak stávajícími tak budoucími. Budeš vyřizovat jejich požadavky, přání a
odepisovat na emaily.
Co od nás můžeš čekat?
- flexibilní pracovní dobu na pracovišti v Praze
- smlouvu na DPP
- práci jen ve všední dny – víkendy máš volné
- kariérní růst je u nás samozřejmostí
- kávu pro povzbuzení, čaj na zahřátí
- školení, vzdělávání zkušenými mentory
- nadprůměrné platové podmínky
- vzdělávací a zážitkové akce – od posezení u piva či týmového lasergamu po letní a zimní dovolené pro nejlepší
- příjemný a přátelský kolektiv
- podporu našich manažerů i zkušenějších kolegů – dostaneš k sobě parťáka, který ti bude vždy po ruce, když budeš potřebovat pomoct
Co od Tebe čekáme my?
- nejlépe hledáme studenta/studentku VŠ nebo absolventa/absolventku VŠ
- vytrvalost a odhodlání se učit, vzdělávat a zlepšovat
- budeš proklientský, zodpovědný a za každých okolností profesionální
- jsi spolehlivý a dokážeš pracovat jak v týmu tak samostatně
- nelekneš se telefonu, počítače ani Wordu či Excelu
Pokud ses v tom našel/našla zašli svůj životopis a uvidíme se na pohovoru. :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?