- 150 – 300 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Přidejte se ke společnosti, která je jedním ze tří největších poskytovatelů finančních služeb v České republice.
Staňte se i VY členem úspěšného týmu, který je velmi důležitou součástí naší společnosti. Pokud máte skvělé komunikační dovednosti a češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího, neváhejte to u nás zkusit!
Co Vás u nás čeká?
V současné době hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho interního call centra na zákaznickou linku. Budete zodpovědní za telefonickou komunikaci s našimi stávajícími klienty. Nevoláte žádné slepé kontakty, ale spokojené zákazníky využívající naše produkty. Čeká Vás péče o zákazníka, aktivace doplňkových služeb a administrativní činnost.
Co od Vás čekáme?
Samozřejmostí je maturitní vysvědčení v kapse, čistý trestní rejstřík a žádná insolvence. Dále očekáváme perfektní znalost českého či slovenského jazyka bez vad řeči.
Kromě nových zkušeností a super kolektivu u nás také získáte:
*jistota fixní mzdy + bonusy
*smlouva na HPP - 8 hodin/den (8 – 16:00 nebo 9 – 17:00)
*nebo DPČ (minimálně 20 hod/týden), směny volíte dle svých časových možností
*pracujete jen od Po do Pá
*díky volným víkendům získáte i spoustu času na své koníčky a rodinu
*maminky zvládnou vyzvedávat své děti ze školek ☺
*občerstvení na pracovišti po celý den ZDARMA
*5 dnů zdravotního volna
* odpočinek je pro nás důležitý, proto Vám dáme týden dovolené navíc (tedy 5 týdnů placeného volna)
* stravenky v hodnotě 100,- Kč/den do nepřeberného množství obchodů a jídelen v okolí
* příspěvek do Cafeterie 8 100,- Kč/rok
*příjemné moderní prostředí
*kvalitní zaškolení
*skvělá dopravní dostupnost, 5 minut od hlavního vlakového nádraží
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?