- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pro reklamní a propagační akce v nákupních centrech a galeriích přijmeme komunikativní hostesky a promotéry.
Náplní práce je především seznámení zákazníka s nově zaváděnými produkty, poradenství, rozdávání reklamních materiálů souvisejících s danou akcí ( letáčky, katalogy, případně drobné dárky, apod.)
Reklamní akce jsou vždy celodenní, se zajištěnou dopravou na místo i zpět.
Jedná se o dlouhodobou brigádu, tudíž je vhodná především pro studenty středních a vysokých škol, kteří mají volné dny v týdnu,případně o víkendech.
Od uchazečů očekáváme zdvořilé vystupování, samostatnost, profesionalitu.
Nabízíme vysoké finanční ohodnocení, přátelský kolektiv, a získání nových zkušeností.
Budeme se těšit na Váš životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.