Práce v kanceláři

Zlín
Brigáda

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

Přijme uchazeče o brigádu i HPP do oddělení služeb o stávající klienty. Možnost dlouhodobé spolupráce i při studiu nebo mateřské dovolené.

Požadujeme:

  • – SŠ/VŠ vzdělán
  • – výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti, dobrou znalost ČJ slovem i písmem
  • – klientsky orientovaný přístup
  • – uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • – schopnost učit se a přijímat nové informace
  • – aktivní přístup ke svěřeným pracovním úkolům
  • – trestní bezúhonnost
  • – časovou flexibilitu a ochotu pracovat na směny dle vašeho výběru (provozní doba oddělení: po – pa 9 – 20 hod; 3 typy směn: 9 – 13hod., 13 – 17 hod a 16 – 20 hod.
  • – ochotu pracovat na směny, které znáte 14 dní dopředu
  • – empatii a asertivitu
  • – anglický jazyk výhodou

Nabízíme:

  • – zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • – zaškolení na projekt zdarma (profesní vzdělávání a produktová školení v rámci rekvalifikace)
  • – motivující finanční ohodnocení ( hodinová mzda min. 60 – 120 kč./hod. + bonusy v neomezeném množství)
  • – plánování směn dle vašich možností
  • – osobní a kariérový růst až na pozice menegmentu
  • – příjemné pracovní prostředí
  • – pracoviště : tř.T Bati 190 Zlín 760 01
  • – výborná dostupnost MHD
  • – nástup IHNED

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?