- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Pro našeho významného klienta – zásilkovou společnost hledáme šikovné a spolehlivé brigádníky (muže) na dlouhodobou spolupráci. Náplní práce je hlavně nakládka a vykládka zásilek a balíků a dále jejich třídění a skenování.
Směny trvají cca od 14:30 do 22:00 hodin a probíhají každý týden od pondělí do pátku. Na směny je zajištěn svoz taxi službou, která je pro pracovníky zdarma. Odjezdy jsou od Olympie (tam se lze dostat z centra města autobusem zdarma) a to vždy ve 14:00 nebo ve 14:30. Čas odjezdu lze v některých případech vybrat. Odvoz ze směn je zajištěn do centra Brna.
Práce je vhodná i pro kamarády či spolužáky, kteří by chtěli chodit na směny společně, případně se na směnách chtějí střídat. Výhodou brigády je také její flexibilita, protože v závislosti na škole či jiné brigádě si lze každý týden zvolit, na které směny budete následující týden moci přijít.
Mzdové ohodnocení je 75 Kč/hodinu. Nástup možný ihned.
Pokud Vás tato brigáda zaujala, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře. Do odpovědi také uveďte, kdy byste mohl nastoupit a které dny byste mohl na směny chodit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?