- 25 500 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
Řídí řešení reklamací se zákazníkem, je odpovědný za včasnou reakci vůči zákazníkovi, ve spolupráci s TPV a výrobou zpracovává návrhy nápravných opatření, v rámci projektových týmů zajišťuje a spolupracuje na zpracování požadavků zákazníka dle příslušných pracovních postupů v procesu, zabezpečuje a spolupracuje na řízení neshodné výroby vrácené zákazníkem, zabezpečuje informovanost podniku o požadavcích zákazníků, prosazuje požadavky zákazníků v podniku, účastní se schůzek kvality, zpracovává a aktualizuje přehledy reklamací jemu určených zákazníků, podílí se a je zodpovědný za proces vzorkování k zákazníkovi v rámci projektového týmu, tvoří a aktualizuje dokumentaci kvality dle požadavků a změn
Nabídka:
mzda dle praxe a zkušeností, stravenky v hodnotě 70 Kč / směna (příspěvek 55 %), 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, služební telefon, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměna

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.