Testing Supervisor

Ústí nad Labem

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Rozumíš normám kvality? Máš přehled v ISO? Jsi důsledný a je pro tebe důležitá spokojenost zákazníka? Pokud jsou Tvé odpovědi ANO a k tomu se ještě i domluvíš anglicky, pak jsi náš člověk!

Do oddělení kvality mezinárodní společnosti hledáme kolegu, který bude mít na starosti:

  • dodržování nastaveného systému kontroly kvality pro procesy a produkty, včetně komunikace případných změn
  • pružné řešení stížnosti zákazníků
  • audit dodavatelů
  • nastavení a kontrolu kvalitativních cílů
  • zapojení zaměstnanců a obchodních partnerů v rámci řízení kvality

POŽADAVKY:

  • VŠ vzdělání technické, chemické nebo mikrobiologické
  • minimálně 5 let praxe z oblasti kvality
  • velmi dobrá znalost ISO 14001, 9001, OHSAS 18001 a související dokumentace
  • schopnost plynulé komunikace v anglickém jazyce (další jazyky výhodou)
  • zkušenost se zaváděním a řízením systémů pro správu dokumentů
  • výborné komunikační dovednosti
  • znalost MS Office
  • zkušenost s řízením akreditované zkušební laboratoře výhodou

BENEFITY:

  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • flexibilní pracovní doba
  • příspěvek na penzijní, životní pojištění
  • jazykové kurzy

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit zkušenost