- Olomouc
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Naší misí je pomáhat firmám růst. Máme s tím bohaté zkušenosti, na našem ERP systému vyrostla řada firem a stále s námi zůstávají. Zefektivňování a automatizace firemních procesů je naší vášní. Aby vše fungovalo tak, jak chceme, máme vlastní vývojáře a na náš zkušený tým konzultantů je spolehnutí.
Náplň práce:
Hledáme zkušené konzultanty a konzultantky pro pobočky v Praze a v Olomouci s praxí pro oblast výroby, znalost v SQL databází v klient serverových řešeních.
Co bude vaším úkolem
- Implementace a technická podpora našeho informačního systému u zákazníků.
- Budete komunikovat s klienty, analyzovat a zpracovávat jejich požadavky.
- Součástí vaší práce bude i školení zákazníků a poradenství.
- Čeká vás také spolupráce s interním týmem vývojářů.
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské popř. středoškolské vzdělání nejlépe technického směru.
- Znalosti a přehled v oblasti informačních technologií.
- Znalost a přehled podnikových procesů.
- Znalost SQL a programovacích jazyků.
- Minimálně uživatelskou zkušenost s implementací a údržbou ERP systémů.
- Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.
- Analytické a tvůrčí myšlení.
- Komunikační a prezentační dovednosti.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nabízíme odpovídající platové podmínky začínající na 45.000,- Kč + podmíněný stabilizační příplatek.
- Po zapracování je konzultantovi přiděleno služební vozidlo a plat je závislý na výkonech.
- Část práce je možno realizovat i v režimu home-office.
- Dalším benefitem je 5 týdnů dovolené, příjemné zázemí české firmy a skvělý tým.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office