Zmocněnec Pro Jakost / Koordinátor Kvality

Liberecký kraj
30.000 – 39.999 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 4. 1. 2016

Popis pozice

  • podřízenost vedoucímu kvality

Koordinuje činnosti všech úseků v oblasti systému kvality dle požadavků ISO/TS 16949

  • Zajišťuje podporu všem úsekům v oblasti systému kvality – řízení a distribuce dokumentace, proškolování, zlepšování, spolupráce při návrhu interních postupů
  • Pololetně předkládá managementu Zprávu o kvalitě, ŽP a BOZP s cílem hodnocení funkčnosti a efektivity systémů včetně doporučení změn, či opatřenía norem v oblasti kvality, ENVI, BOZP, PO řidí její architekturu a strukturu.
  • Plánuje a provádí interní audity systému, zodpovídá za externí systémové audity (2. i 3. stranou), plánuje, řídí a provádí Flash audity, spolupracuje při plnění plánu procesních auditů.
  • Řídí při plánování a přijímání nápravných a preventivních opatření, kontrole jejich zavádění a účinnosti dle směrnice „Nápravná a preventivní opatření“.
  • Provádí aktualizaci politiky kvality, ŽP a BOZP, každoročně navrhuje cíle kvality, ŽP a BOZP a indikátory vhodné k měření výkonnosti procesů
  • Sleduje průběžně vývoj indikátorů a informuje management o jejich plnění – RJ
  • Informuje management o změnách ovlivňujících zavedený systém kvality a o případných kritických odchylkách
  • Navrhuje a spolupracuje při zavádění nových standardů v oblasti plánování pracovišť a umístění dokumentace na podporu procesu
  • Zodpovídá za aktualizaci a implementaci systémové dokumentace (normy ISO/TS, VDA …) a zajištění dalších norem specifikovaných / požadovaných projektovými týmy
  • Spolupracuje při vedení a aktualizaci systémové dokumentace v souladu s normami ISO 14001 a ISO18001.
  • Reprezentuje hlas zákazníka ve firmě formou školení, workshopů.
  • Provádí interní školení
  • V rámci svého pracovního zařazení zodpovídá za plnění příslušných požadavků systému jakosti dle ISO/TS 16 949
  • Zodpovídá za plánování a provádění Flash auditů
  • Zodpovídá za zpracování a šíření zprávy ze systémových auditů a Flash auditů.
  • Zodpovídá za vyhodnocení účinnosti zrealizovaných opatření.
  • Je povinen vykonávat služební cesty dle požadavků zaměstnavatele.
  • Zodpovídá za vypracování a plnění programu interních systémových auditů ISO/TS 16 949,systému ochrany životního prostředí dle ISO 14001, a také dle OHSAS 18001.
  • Zodpovídá za kontrolu plnění nápravných opatření k systémovým auditům.
  • Zodpovídá za aktualizaci dokumentace systémů kvality, životního prostředí a BOZP a jejich řádné uložení a distribuci a informace a změně.
  • Zodpovídá za přímou distribuci a disponibilitu aktuálních norem souvisejících s předmětem činnosti GAT.
  • Účastní se zákaznických auditů a zvyšuje relevantní podporu.
  • Participuje na zásadních a strategických návštěvách u zákazníků.
  • V rámci svého pracovního zařazení odpovídá za plnění požadavků systému jakosti dle ISO TS 16 949, systému ochrany životního prostředí dle ISO 14001 a BOZP dle normy OHSAS 18001. Výhradně používá pouze aktuální dokumentaci

Požadujeme:

  • VŠ nebo SŠ s praxí 3 – 5 let
  • AJ podmínkou na plynulé úrovni, NJ výhodou
  • Řidičský průkaz „B“
  • PC znalosti- MS Office
  • Komunikativní řídící schopnosti
  • Nástroje řízení jakosti – Paretova analýza, Ishikawův diagram, vývojové diagramy
  • Znalost SPC a analýzy způsobilosti procesů
  • Znalost Politiky a Cílů kvality, ŽP a BOZP
  • Znalost systému řízení kvality, ŽP a BOZP
  • Znalost norem řady ISO 9001, VDA 6.3.,
  • QS 9000, ISO TS 16 949
  • Znalost metodiky provádění procesního auditu dle VDA 6.3 a specifických požadavků zákazníka
  • Znalost zákaznických požadavků a norem

Nabízíme

  • Zázemí a perspektivu silné mezinárodní společnosti
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Možnost vzdělávání a další firemní benefity
  • Pracoviště okr. Turnov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

aktuální analýza audit